+420 777 88 78 54
info@girja.cz

Kurz pokročilých kettlebell cviků

Navazující kurz na Kurz základních kettlebell cviků, rozšiřující váš repertoár o 7 nových cviků.

Co se na kurzu naučíte?

Jednoruční mrtvý tah (pozved) je anti-rotačním cvikem, který řeší dysbalance horní poloviny těla.

Jednoruční swing je asymetrický balistický cvik, který má značný přenos do sportů. Právě kvůli svému jednostranému zatížení. Tenis nebudete hrát dvěma raketama, že?

Clean, neboli přemístění je výchozím bodem pro všechny pokročilé cviky s kettlebellem. Ale i skvělý cvik sám o sobě. Má podobné výhody jako swing, ovšem udržuje tělo déle v tenzi.

Press, Military press, česky prostě tlak ve stoje. Old-schoolový test síly. Posiluje paže, ramena, horní záda a výrazně zapojuje střed.

Front squat, čelní dřep je cvikem, který využívá všechny benefity dřepu a díky umístění závaží před tělem velmi efektivně posiluje břicho.

High-pull bývá chybně považován za pouhou přípravu na snatch. Při správném provedení se jedná o výborný balistický cvik, který se zaměřuje na posílení horních zad.

Snatch je ultimátním cvikem na budování kondice, výbušnosti, spalování tuku a stability ramen.

Dále se dozvíte (naučíte):

  • Metodickou přípravu na tyto pokročilé cviky
  • Jak mobilizovat hrudní páteř
  • Jak stabilizovat lopatky
  • Jak zvětšit rozsah v ramenních kloubech
  • Jak správně cvičit Bent páku
  • Jak tyto cviky zapojit do vašeho stávajícího tréninku, abyste z něj vytěžili maximum!

Kdy: 18. října 2020, 10:00 – 15:00
Kde: Girja Hardstyle Gym, Cejl 107, Brno
S sebou: Tričko a kalhoty (ideálně krátké) na cvičení, ručník, pití. Kettlebelly jsou k dispozici na místě.
Cena: 1 500 Kč

Registrace na

Kurz pokročilých kettlebell cviků