+420 777 88 78 54
info@girja.cz

Kurz základních kettlebell cviků

Kurz základních technik s kettlebellem podle nejpřísnějších standardů celosvětové organizace StrongFirst vedený certifikovaným instruktorem Ing. Zdeňkem Dohnalem.

  • nová koncepce semináře,
  • efektivnější metody učení,
  • více technik,
  • více informací.

Co se na semináři naučíte?

Mrtvý tah je jedním ze základních pohybových vzorů a zároveň nejsilnějším pohybem člověka. Je známý hlavně v souvislosti s Olympijskou činkou. Správná základní technika je však společná. Naučíme vás, jak se do něj nejlépe nastavit, aby vaše tělo podalo co největší výkon, bez rizika úrazů a bezpečně.

Kettlebell swing je nejúčinnější balistický cvik na výbušnost, kondici a disciplínu. Je postaven na střídání tenze a relaxace, proto má ohromný přenos do jiných sportů. Vychází z mrtvého tahu a je to jeden z nejobtížnějších cviků s kettlebellem.

TGU neboli Turecký vztyk je postaven na pohybových vzorech, které jsme ovládali v útlém dětství. Je dobré si je připomenout. A ještě lepší je zatížit je kettlebellem. Protože v té chvíli se z Turkish Get-upu stává jedna z nejúčinnějších zbraní proti slabosti. Kombinuje posílení hlubokého stabilizačního systému těla s pohybem v prostoru pod zátěží.

Goblet dřep zaútočí na vaše zatuhlé kyčle a kotníky a uvede zpět do provozu bolavá kolena. Dřep je blahodárný cvik, pokud víte, jak na něj.

Programming vás naučí sestavit si trénink přesně šitý na míru.

Dále se dozvíte (naučíte):

  • Naučíte se správně dýchat, abyste zaktivovali hluboký stabilizační systém (před cvičením) a zvýšili tak svoji tělesnou sílu. „Pokud není správný dechový stereotyp, pak nemůže být správným žádný jiný funkční pohyb” – Karel Lewit
  • Jak a proč se rozhýbat (nejen) před a po jakémkoli tréninku.
  • Udělat správně Prkno (plank) a využít jej k aktivaci celého těla před tréninkem.
  • Halo (svatozář) je cvikem pro silná a pohyblivá ramena bez bolesti.
  • Hardstyle páku pro zocelení svalstva lopatek. Je výbornou přípravou pro všechny cviky, kde pracuje horní polovina těla.
  • Zapojovat celé tělo do pohybu a učinit jej silnějším a stabilnějším.
  • Zbavit se bolestí zad jednou provždy.
  • Jak se tréninkem neničit, ale zlepšovat se.

Kdy: 24. listopadu 2019, 10:00 – 15:00
Kde: Girja Hardstyle Gym, Cejl 107, Brno
S sebou: Tričko a kalhoty (ideálně krátké) na cvičení, ručník, pití. Kettlebelly jsou k dispozici na místě.
Cena: 1 500 Kč

Po vyplnění registračního formuláře obdržíte e-mail s platebními údaji pro platbu zálohy. Tu je třeba uhradit co nejdříve, abyste měli své místo na semináři jisté.

Registrace na

Kurz základních kettlebell cviků