Kurz olympijské činky

Ve spolupráci s naším oblíbeným fyzioterapeutem Romanem Koubíkem jsme pro vás vybrali tři cviky pro rozvoj maximální síly. V našem minulém Kurzu Powerlifterského trojlístku jsme zvolili kompromis mezi výkonem a zdravím. V tomto kurzu už se žádný kompromis nekoná. Vše pro zdraví, stejně jako je motto naší tělocvičny. A s tím přijde i výkon.

Naučíte se správně dýchat. Protože bez správného dýchání se ani výkon, ani zdraví nekonají.

Připravíte celé tělo na fyzickou zátěž (rozhýbání, správná aktivace, ..).

Následně vám trenér každý jednotlivý cvik velmi podrobně představí. Proč? 

Protože každý z nás je jinak rostlý. Jinak vysoký. Má různou délku paží, nohou a trupu. Proto každý z nás bude mít jinou techniku provádění cviku a vy ho budete umět nastavit sobě na míru. Tak, aby vaše tělo pracovalo pro vás a ne proti vám.

Naučíte se sestavit si vlastní trénink. Aby vás posunoval jen dopředu. Bez zranění. Bez přetrénování.

Dostanete tištěný manuál nabitý informacemi. S fotkami, podrobným popisem dýchání, rozcvičení i techniky vybraných cviků.

Deadlift (mrtvý tah, pozved)

  • Ultimátní cvik pro rozvoj maximální síly.
  • Zapojuje celé tělo.
  • Výborně aplikovatelný do sportů i běžného života.
  • Zbavuje bolestí zad.
  • Dává opravdu silný úchop.

Military press (tlak ve stoje)

  • Celotělní cvik cílený na horní polovinu těla.
  • Buduje objem hrudníku, ramenou, horních zad a paží.
  • Učí používat nohy při silové práci rukou.
  • Stabilizuje lopatky.

Front Squat (přední dřep)

  • Prvotřídní pro sílu dolní poloviny těla.
  • Intenzivně a účinně posiluje nohy po celé délce (včetně hýždí).
  • Zapojuje celé tělo.
  • Cílí na střed těla.
  • Prověří zdravá kolena, kotníky a kyčle.

Dále se naučíte:

  • Dýchat podle principů DNS (Dynamická neuromuskulární stabilizace).
  • Rozhýbat kotníky.
  • Protáhnout kyčelní flexory.
  • Uvolnit kyčelní oblast
  • Připravit se pro cvičení nad hlavou
  • Aktivovat svalstvo před tréninkem.
  • Dozvíte se, jak správně stimulovat CNS (centrální nervový systém) pro maximální přírůstky síly
  • Jak si sestavit tréninkový program a trénovat do úspěchu, ne do selhání.

Kdy: neděle 16. října 2022, 10:00 – 15:00
Kde: GIRJA Hardstyle Gym, Cejl 107, Brno
S sebou: Tričko a kalhoty (ideálně krátké) na cvičení, podkolenky (pro mrtvý tah), ručník, pití. Činky jsou k dispozici na místě.
Cena: 2 400 Kč

Po vyplnění registračního formuláře obdržíte e-mail s platebními údaji pro úhradu zálohy. Tu je třeba uhradit co nejdříve, abyste měli své místo na semináři jisté.

Registrace na

Kurz olympijské činky