Kurz základních kettlebell cviků

Nadcházející semináře Termín
Kurz Olympijské činky 17. 3. 2018
Kurz základních kettlebell cviků 18. 3. 2018
Kurz pokročilých kettlebell cviků 14. 4. 2018
Ground Force Method 15. 4. 2018

 

Kurz základních technik s kettlebellem podle nejpřísnějších standardů celosvětové organizace StrongFirst vedený certifikovaným instruktorem Ing. Zdeňkem Dohnalem.

 

  • nová koncepce semináře,
  • efektivnější metody učení,
  • více technik,
  • více informací.

Co se na semináři naučíte?

Mrtvý tah je jedním ze základních pohybových vzorů a zároveň nejsilnějším pohybem člověka. Je známý hlavně v souvislosti s Olympijskou činkou. Správná základní technika je však společná. Naučíme vás, jak se do něj nejlépe nastavit, aby vaše tělo podalo co největší výkon, bez rizika úrazů a bezpečně.

Kettlebell swing je nejúčinnější balistický cvik na výbušnost, kondici a disciplínu. Je postaven na střídání tenze a relaxace, proto má ohromný přenos do jiných sportů. Vychází z mrtvého tahu a je to jeden z nejobtížnějších cviků s kettlebellem.

TGU neboli Turecký vztyk je postaven na pohybových vzorech, které jsme ovládali v útlém dětství. Je dobré si je připomenout. A ještě lepší je zatížit je kettlebellem. Protože v té chvíli se z Turkish Get-upu stává jedna z nejúčinnějších zbraní proti slabosti. Kombinuje posílení hlubokého stabilizačního systému těla s pohybem v prostoru pod zátěží.

Goblet dřep zaútočí na vaše zatuhlé kyčle a kotníky a uvede zpět do provozu bolavá kolena. Dřep je blahodárný cvik, pokud víte, jak na něj.

Programming vás naučí sestavit si trénink přesně šitý na míru.

Dále se dozvíte (naučíte):

  • Naučíte se správně dýchat, abyste zaktivovali hluboký stabilizační systém (před cvičením) a zvýšili tak svoji tělesnou sílu. „Pokud není správný dechový stereotyp, pak nemůže být správným žádný jiný funkční pohyb” – Karel Lewit
  • Jak a proč se rozhýbat (nejen) před a po jakémkoli tréninku.
  • Udělat správně Prkno (plank) a využít jej k aktivaci celého těla před tréninkem.
  • Halo (svatozář) je cvikem pro silná a pohyblivá ramena bez bolesti.
  • Hardstyle páku pro zocelení svalstva lopatek. Je výbornou přípravou pro všechny cviky, kde pracuje horní polovina těla.
  • Zapojovat celé tělo do pohybu a učinit jej silnějším a stabilnějším.
  • Zbavit se bolestí zad jednou provždy.
  • Jak se tréninkem neničit, ale zlepšovat se.

 

Kdy: 18. března 2018, 10:00 – 15:00
Kde: Girja Hardstyle Gym, Cejl 107, Brno
S sebou: Tričko a kalhoty (ideálně krátké) na cvičení, ručník, pití

Kettlebelly jsou k dispozici na místě.

Cena

1.300 Kč

Registrace

Vyplňte kontaktní formulář. Stačí jméno a e-mail. Ozveme se!

Vaše jméno

Váš e-mail

Vaše zpráva