Kurz základních kettlebell cviků

Nadcházející semináře Termín
Kurz základních kettlebell cviků 3. 11. 2018
Kurz Olympijské činky 4. 11. 2018

 

Kurz základních technik s kettlebellem podle nejpřísnějších standardů celosvětové organizace StrongFirst vedený certifikovaným instruktorem Ing. Zdeňkem Dohnalem.

 

  • nová koncepce semináře,
  • efektivnější metody učení,
  • více technik,
  • více informací.

Co se na semináři naučíte?

Mrtvý tah je jedním ze základních pohybových vzorů a zároveň nejsilnějším pohybem člověka. Je známý hlavně v souvislosti s Olympijskou činkou. Správná základní technika je však společná. Naučíme vás, jak se do něj nejlépe nastavit, aby vaše tělo podalo co největší výkon, bez rizika úrazů a bezpečně.

Kettlebell swing je nejúčinnější balistický cvik na výbušnost, kondici a disciplínu. Je postaven na střídání tenze a relaxace, proto má ohromný přenos do jiných sportů. Vychází z mrtvého tahu a je to jeden z nejobtížnějších cviků s kettlebellem.

TGU neboli Turecký vztyk je postaven na pohybových vzorech, které jsme ovládali v útlém dětství. Je dobré si je připomenout. A ještě lepší je zatížit je kettlebellem. Protože v té chvíli se z Turkish Get-upu stává jedna z nejúčinnějších zbraní proti slabosti. Kombinuje posílení hlubokého stabilizačního systému těla s pohybem v prostoru pod zátěží.

Goblet dřep zaútočí na vaše zatuhlé kyčle a kotníky a uvede zpět do provozu bolavá kolena. Dřep je blahodárný cvik, pokud víte, jak na něj.

Programming vás naučí sestavit si trénink přesně šitý na míru.

Dále se dozvíte (naučíte):

  • Naučíte se správně dýchat, abyste zaktivovali hluboký stabilizační systém (před cvičením) a zvýšili tak svoji tělesnou sílu. „Pokud není správný dechový stereotyp, pak nemůže být správným žádný jiný funkční pohyb” – Karel Lewit
  • Jak a proč se rozhýbat (nejen) před a po jakémkoli tréninku.
  • Udělat správně Prkno (plank) a využít jej k aktivaci celého těla před tréninkem.
  • Halo (svatozář) je cvikem pro silná a pohyblivá ramena bez bolesti.
  • Hardstyle páku pro zocelení svalstva lopatek. Je výbornou přípravou pro všechny cviky, kde pracuje horní polovina těla.
  • Zapojovat celé tělo do pohybu a učinit jej silnějším a stabilnějším.
  • Zbavit se bolestí zad jednou provždy.
  • Jak se tréninkem neničit, ale zlepšovat se.

 

Kdy: 3. listopadu 2018, 10:00 – 15:00
Kde: Girja Hardstyle Gym, Cejl 107, Brno
S sebou: Tričko a kalhoty (ideálně krátké) na cvičení, ručník, pití

Kettlebelly jsou k dispozici na místě.

Cena

1.400 Kč

Registrace

Vyplňte kontaktní formulář. Stačí jméno a e-mail. Ozveme se!

Vaše jméno

Váš e-mail

Vaše zpráva