Kurz pokročilých kettlebell cviků

Nadcházející semináře Termín
Kurz základních kettlebell cviků 26. 1. 2019
Kurz Olympijské činky 27. 1. 2019

 

Máte naswingováno?

Zvedli jste Tureckým vztykem pořádnou váhu nad hlavu?

Pak je čas rozšířit svůj zásobník cviků s kettlebellem!

Jednoruční mrtvý tah (pozved) je anti-rotačním cvikem, který řeší dysbalance horní poloviny těla.

Jednoruční swing je asymetrický balistický cvik, který má značný přenos do sportů. Právě kvůli svému jednostranému zatížení. Tenis nebudete hrát dvěma raketama, že?

Clean, neboli přemístění je výchozím bodem pro všechny pokročilé cviky s kettlebellem. Ale i skvělý cvik sám o sobě. Má podobné výhody jako swing, ovšem udržuje tělo déle v tenzi.

Press, Military press, česky prostě tlak ve stoje. Old-schoolový test síly. Posiluje paže, ramena, horní záda a výrazně zapojuje střed.

Front squat, čelní dřep je cvikem, který využívá všechny benefity dřepu a díky umístění závaží před tělem velmi efektivně posiluje břicho.

High-pull bývá chybně považován za pouhou přípravu na snatch. Při správném provedení se jedná o výborný balistický cvik, který se zaměřuje na posílení horních zad.

Snatch je ultimátním cvikem na budování kondice, výbušnosti, spalování tuku a stability ramen.

 

Naučíme vás, jak se na tyto pokročilé cviky připravit. Jak si rozhýbat hrudní páteř a ramena, aby obstály před náročnými technikami.

Ukážeme vám, jak tyto cviky zapojit do vašeho stávajícího tréninku, abyste z něj vytěžili maximum!

 

Kdy: 14. dubna 2018, 10:00 – 15:00
Kde: Girja Hardstyle Gym, Cejl 107, Brno
S sebou: Tričko a kalhoty (ideálně krátké) na cvičení, ručník, pití

Kettlebelly jsou k dispozici na místě.

Cena

1.500 Kč

Registrace

Vyplňte kontaktní formulář. Stačí jméno a e-mail. Ozveme se!

Vaše jméno

Váš e-mail

Vaše zpráva