Kurz Olympijské činky

Nadcházející semináře Termín
Kurz základních kettlebell cviků 26. 1. 2019
Kurz Olympijské činky 27. 1. 2019

 

“Silné lidi je mnohem těžší zabít, než slabé. A celkově jsou mnohem užitečnější.”

– Mark Rippetoe, silový trojbojař a silový trenér

 

Mrtvý tah, bench a dřep = trojlístek powerlifera – tři dokonalé cviky pro rozvoj maximální síly, které zapojují celé tělo a mají výborný přenos do sportů. Abyste z nich mohli benefitovat, je nezbytné znát správnou techniku a proniknout do programmingu. Připravili jsme pro vás seminář, který povede Zdeněk Dohnal, certifikovaný instruktor StrongFirst Lifter a absolvent Školy dřepu na Masarykově univerzitě v Brně.

Nejdříve vás naučíme správně dýchat. Protože bez správného dýchání nemůže být žádný pohyb správný.

Rozhýbeme vás. Zaměříme se na hrudní páteř, lopatky a kyčle. Protože bez dostatečné mobility se správná technika nekoná.

Každý z nás je jinak rostlý. Jinak vysoký. Má různou délku paží, nohou a trupu. Ukážeme si, jak najít tu nejefektivnějsší pozici pro správné provedení cviku přesně ušitou na míru vašeho těla. Najdeme správné úhly, do kterých se budete umět poskládat, abyste byli schopni maximalizovat výkon a zároveň nijak neohrozili svoje zdraví.

Jakmile zvládnete tohle, naučíme se, jak si cvičení dávkovat. Aby nás posunovalo jen dopředu. Bez zranění. Bez přetrénování.

Mrtvý tah (deadlift, pozved)

  • Ultimátní cvik pro rozvoj maximální síly.
  • Zapojuje celé tělo.
  • Výborně aplikovatelný do sportů i běžného života.
  • Zbavuje bolestí zad.
  • Buduje silný skelet.
  • Dává opravdu silný úchop.

Bench press

  • Ultimátní cvik pro sílu horní poloviny těla.
  • Buduje objem hrudníku, horních zad a paží.
  • Zapojuje celé tělo.
  • Posiluje pozici mostu.
  • Stabilizuje lopatky.

Dřep

  • Prvotřídní cvik pro sílu dolní poloviny těla.
  • Intenzivně a účinně posiluje nohy po celé délce (včetně hýždí).
  • Zapojuje celé tělo.
  • Prověří zdravá kolena, kotníky a kyčle.

Dále se naučíte (dozvíte):

  • Dýchat podle principů DNS (Dynamická Neuromluskularní Stabilizace).
  • Rozhýbat kotníky.
  • Protáhnout kyčelní flexory.
  • Uvolnit kyčelní oblast podle Original Strength resetů.
  • Aktivovat svalstvo před tréninkem.
  • Hardstyle páku a bent páku.
  • Dozvíte se, jak správně stimulovat CNS (Centrální Nervový Systém) pro maximální přírůstky síly.
  • Jak kompenzovat.
  • Jak si sestavit tréninkový program a trénovat do úspěchu, ne do selhání.

Kdy: 27. ledna 2019, 10:00 – 15:00
Kde: GIRJA Hardstyle Gym, Cejl 107, Brno
S sebou: Tričko a kalhoty (ideálně krátké) na cvičení, podkolenky (pro mrtvý tah), ručník, pití

Činky jsou k dispozici na místě.

Cena

1.700 Kč

Registrace

Vyplňte kontaktní formulář. Stačí jméno a e-mail. Ozveme se!
Kapacita je omezena! Maximálně 10 míst.

Vaše jméno

Váš e-mail

Vaše zpráva